Reklamace a výměna zboží

Reklamace a výměna zboží

Pokud ti zboží nevyhovuje nebo je nějak poškozené, nezoufej! Rádi ti pomůžeme s reklamací nebo výměnou. Podívej se na postup, jak to udělat snadno a rychle.

1. Reklamace zboží

Pokud jsi obdržel/a zboží, které je vadné nebo poškozené, můžeš ho reklamovat. Jak na to?

  • Napiš nám na e-mail loukavdome@gmail.com. Do e-mailu napiš číslo objednávky a popiš, co je se zbožím špatně. Pokud to jde, připoj i fotky poškozeného zboží. Potom to s tebou vyřešíme.

Reklamace vyřizujeme v souladu se zákonem, obvykle do 30 dnů.

2. Výměna zboží

Pokud ti zboží nevyhovuje, například ti nesedí velikost, barva nebo styl, můžeš ho do 30 dnů vyměnit. Výměna je zcela zdarma, zaplatíš pouze dopravu. Stačí nás kontaktovat na loukavdome@gmail.com a napsat:

  • Číslo objednávky
  • Kód nebo název zboží, které chceš vyměnit
  • Nový produkt, který bys rád/a místo původního

3. Vrácení zboží

Pokud chceš zboží vrátit, můžeš to udělat do 14 dnů od převzetí, pokud zboží nebylo poškozeno.

Pokud máš jakékoliv dotazy ohledně reklamace nebo výměny, klidně se na nás obrať na email loukavdome@gmail.com. Rádi ti pomůžeme!